ولایت عشق

ولایت عشق
مهدی بیا ولایت علی را رسم زمانه کن
قالب وبلاگ

 

سلام

امشب می خوام توضیحی راجع به چند مطلب اخیر بدم

1 )طرح یتیم نوازی اینترنتیدر این طرح هر وقت به سایت بدی بر خورد گزارش می ده و تقریبا یه کار دفاعی هست

2 ) شروع به حرکت : با ایجاد تبلیغات ضد این سایت ها یه کار کوچیکی انجام می دیم

البته این دو بنر خیلی ساده و ابتدایی هست و به این وبلاگ متصل هست که به امید خدا سایتی سازمان یافته با فعالیت گروهی راه بیفته و اون از این جور طرح ها پشتیبانی کنه

3 ) حمله متقابل (ذوالفقار) : جنگ نرم - تو جنگ که حلوا خیرات نمی کنن

اگه خودم بلد بودم اینا رو ه-ک می کردم چون اگه مذهبی به این قضیه نگاه کنیم خدا ازم راضی میشد و اگه انسانی وجدانم راحت می گرفت

الآن دارم سعی می کنم بقیه رو با گزارش تخلف آشنا کنم و از شما می خوام که تو این کار و همچنین ساخت بنر کمکم کنید و اگه یه سایت مخصوص برخورد با سایت های ضد اخلاقی پیدا کردین خبر بدین

و اگه کسی هم تو شماره 3 تخصص داره آماده یادگیری ام

یا علی

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 24 مرداد 1391برچسب:, ] [ 21:56 ] [ gh.mostafa ] [ ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره علی

اگر علی را خدا می خواندند جای تعجب نداشت تا اینکه او را کافر بخوانند یا علی بعد تو پسرت مهدی همانند تو در چاه مناجات می کند یا علی بغض بر تو باعث بزرگترین جنایات بشری شد و حب تو عشق به زندگی یا علی تو قدر دهنده ای به شب قدر به کعبه به آدم و دردانه ی خدایی یا علی مدد
نويسندگان
امکانات وب
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 12
بازدید کل : 11047
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

ایران رمان